ВПЛИВ НАЯВНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ФАХІВЦІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • Алла Неурова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.35.158947

Ключові слова:

емоційна стійкість, екстремальні умови діяльності, ефективність психолого-педагогічних умов, методична система, фахівці з надзвичайних ситуацій, забезпечення емоційної стійкості

Анотація

У статті проаналізовано результати емпіричного дослідження впливу умов, які забезпечують емоційну стійкість фахівців Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Гіпотетично передбачено, що включення елементів психологічної підготовки до структури їх службової спрямованості, власне сама підготовка та її психологічне забезпечення найоптимальніше сприяють підвищенню емоційної стійкості фахівців при роботі у надзвичайних ситуаціях. Встановлено, що ефективність наявних психолого-педагогічних умов і побудованої на їх основі методичної системи (моделі) психолого-педагогічного забезпечення емоційної стійкості фахівців Державної служби України з надзвичайних ситуацій є середньою.

Біографія автора

Алла Неурова

викладач ВКСС Академії Сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті