ПСИХІЧНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Мар’яна Гринців

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.37.159022

Ключові слова:

психічна саморегуляція, форми психічної саморегуляції, механізми психічної саморегуляції, основні мотиваційні фактори психічної саморегуляції, психічні стани

Анотація

У статті обґрунтовано особливості психічної саморегуляції студентів як умови їх особистісного зростання у процесі реалізації навчально-професійних завдань і повсякденному житті. Окреслено основні механізми і мотиваційні фактори психічної саморегуляції та здатність студентів ефективно втілити їх у зміст власного життя. Представлено результати емпіричного дослідження самооцінки психічних станів студентами-психологами як складової їх саморегулятивного процесу.

Біографія автора

Мар’яна Гринців

аспірант кафедри практичної психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті