ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Віра Дуб

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.37.159023

Ключові слова:

ціннісно-смислова сфера, майбутні педагоги, навчально-професійна діяльність

Анотація

У статті проаналізовано проблемні питання становлення ціннісно-смислової сфери майбутніх педагогів. Визначено її особливості: приналежність до певного соціокультурного середовища, здатність адаптуватися до нього, рівень самоактуалізації і зміст смисложиттєвих орієнтацій, зміст навчальної та професійної мотивації. Актуалізовано потребу у використанні навчального середовища ВНЗ для оптимізації умов ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів.

Біографія автора

Віра Дуб

викладач кафедри практичної психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті