ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕТЕРМІНАНТ СЕЛФІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Наталія Калька
  • Лідія Орищин

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.37.159038

Ключові слова:

Я-концепція, ідентичність, самопізнання, самопрезентація, самореклама, віртуальне «Я», нарцисизм, імідж, візуальна комунікація, селфі

Анотація

У статті проаналізовано причини зростання популярності селфі серед студентів. Представлено результати емпіричного дослідження розповсюдженості цього феномену серед молоді. Описано основні причини захоплення автофотографуванням, серед яких зростання нарцисизму, прагнення до самопізнання, засіб самоідентичності, а також один із сучасних шляхів комунікації.

Біографії авторів

Наталія Калька

старший викладач кафедри практичної психології Львівського державного університету внутрішніх справ

Лідія Орищин

доцент кафедри психології управління Львівського державного університету внутрішніх справ, кандидат психологічних наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті