ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ САМОСТВЕРДЖЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • Роман Хавула

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.39.159047

Ключові слова:

самоствердження, старшокласники, самореалізація, особистісне самоствердження, соціальне самоствердження

Анотація

У статті висвітлено проблемні питання самоствердження сучасної молоді, здійснено теоретичний аналіз наукових джерел дослідження самоствердження старшокласників у працях вітчизняних та зарубіжних науковців. Вказується, що самоствердження визначається як прагнення до саморозкриття, самореалізації особистісних потенціалів та досягнення певного статусу у взаємодіях з оточенням. Описуються основні різновиди самоствердження, а саме особистісне і соціальне самоствердження, та розкрито їхні основні форми.

Біографія автора

Роман Хавула

доцент кафедри практичної психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, кандидат психологічних наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті