КОНЦЕПТУАЛЬНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНО-ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Ігор Галян

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.39.159049

Ключові слова:

особистість, саморегуляція, самоактуалізація, інтегративного-особистісний підхід, раціогуманізм, метод дослідження, методологія

Анотація

У статті обґрунтовується інтегративно-особистісний підхід до вивчення ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів. Зазначається, що інтегратором внутрішнього і зовнішнього в людині є її особистість. А інтеграційна роль в особистості та поведінці людини належить цінностям та прагненню до самоактуалізації. Описується інтегративний підхід, що реалізується через принцип раціогуманізму. Констатується, що поєднання на емпіричному етапі дослідження гуманістичних і раціональних методологічних настановлень, застосування різних методичних підходів до емпіричного вивчення ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, сприятиме дослідженню ціннісно-смислової сфери як системного особистісного утворення.

Біографія автора

Ігор Галян

докторант Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті