ВИВЧЕННЯ СТАВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ДО УЧНІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Євгенія Сухраменда

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.39.159051

Ключові слова:

емоційний стан, емоційний досвід, психологічні характеристики емоційних станів, рольові ставлення, емоційний тонус

Анотація

Емоційний компонент спілкування проявляється у різноманітних емоційних станах і фіксується в суб’єктивних звітах вчителів. Отримані результати доводять наявність відмінностей емоційного досвіду в оцінці учнів з різною успішністю. Перед вчителем стоїть завдання регулювати власні психічні стани, насамперед у взаємодії зі слабкими за успішністю учнями.

Біографія автора

Євгенія Сухраменда

вчитель англійської мови Дрогобицького педагогічного ліцею

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті