СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ГАРМОНІЙНИХ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ

Автор(и)

  • Віра Дуб

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.43.159083

Ключові слова:

студенти-переселенці, міжособистісні відносини, соціально-психологічний тренінг, гармонізація міжособистісних відносин

Анотація

Анотація. У статті обґрунтовано важливість запровадження у практику виховної роботи вищої школи форм і методів роботи, які базуються на принципах співробітництва, співтворчості, взаємоповаги та взаєморозуміння. Розкрито сутність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку гармонійних міжособистісних відносин студентів-переселенців, що забезпечує взаємодію між студентами і передбачає актуалізацію ними свого внутрішнього світу шляхом усвідомлення власних думок, станів і передумов дій, внутрішнього світу інших людей. Висвітлено особливості такого тренінгу. Окреслені результати участі студентів-переселенців у соціально-психологічному тренінгу з розвитку гармонійних міжособистісних відносин.

Біографія автора

Віра Дуб

кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, вул. Івана Франка, 24, Дрогобич, 82100, Україна (viruneja@ukr.net)

Посилання

Dneprova, T.P., & Kargopolova, O.A. (2011). Formirovanie mezhlichnostnoi tolerantnosti posredstvom refleksivnogo treninga [The formation of interpersonal tolerance through reflexive training]. Professionalnoe obrazovanieProfessional education, 5, 200–206 [in Russian].

Dub, V.Н. (2018). Mizhosobystisni vidnosyny studentiv pereselentsiv [Тhе interpersonal relationships of students migrants]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia: Psykholohichni nauky Scientific Herald of Kherson State University. Series: Psychological Sciences, 2 (2), 36–41 [in Ukrainian].

Dunets, N.M. (2010). Treninh yak interaktyvnyi metod navchannia [Training as an interactive learning method]. Naukovyi visnyk Volynskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky Scientific Herald of the Lesia Ukrainka Volyn National University, 23, 14–18 [in Ukrainian].

Pernarivska, T.P. (2015). Formuvannia u studentiv hotovnosti do harmonizatsii mizhosobystisnykh vidnosyn u pozauadytornii diialnosti [Formation of students’ readiness to harmonize interpersonal relations in non-auditing activities]. (Extended abstract of candidate’s thesis). Kyiv [in Ukrainian].

Abulkhanova-Slavskaia, K.A., Allakhverdova, O.V., & Bobneva, M.I. et al. (1988). Sovmestnaia deiatelnost: metodolohiia, teoriia, praktika [Joint activity: Methodology, theory, practice]. Moscow: Nauka [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-10

Номер

Розділ

Статті