ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОГО ДІАЛОГУ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИКЛАДАЧАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Галина Радчук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.35.158953

Ключові слова:

освітній діалог, характеристики освітнього діалогу, діалогічна культура викладачів, програма освітнього діалогу

Анотація

Стаття присвячена проблемі впровадження освітнього діалогу як активної форми навчання студентів. Емпірично доведено, що викладачі і на особистісному, і на професійному рівнях недостатньо готові до організації занять у формі освітнього діалогу. Наведено опис програми спеціальних семінарів для викладачів у формі освітнього діалогу.

Біографія автора

Галина Радчук

завідувач кафедри практичної психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доктор психологічних наук, професор

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті