ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Світлана Мащак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.35.158959

Ключові слова:

професійна компетентність, виховання, розвиток, навчання, професіограма

Анотація

У статті здійснено аналіз та обґрунтування теоретичних аспектів дослідження професійної компетентності майбутнього педагога у сфері виховання і розвитку школярів, представлено модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя у сфері виховання і розвитку, комплекс методик вивчення психолого-педагогічних аспектів проблеми.

Біографія автора

Світлана Мащак

доцент кафедри психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, кандидат психологічних наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті