ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗВИТКУ ДОПИТЛИВОСТІ ШКОЛЯРІВ-ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Наталія Вічалковська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.35.158985

Ключові слова:

допитливість, формування, активізація, компоненти допитливості, пізнавальна потреба, психологічна структура, метафора

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми активізації розвитку допитливості школярів-підлітків. Визначено психологічну структуру допитливості підлітків, розкрито рівні її розвитку за показниками інтенсивності та варіативності. Виділені і описані психологічні умови та засоби активізації розвитку допитливості школярів.

Біографія автора

Наталія Вічалковська

доцент кафедри педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті