МОТИВАЦІЯ САМОСТАВЛЕННЯ ОСІБ ЛІТНЬОГО ВІКУ, ЗАЛУЧЕНИХ ДО ОРГАНІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Партико

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.37.159018

Ключові слова:

самоставлення, мотивація, пізня дорослість, навчання

Анотація

Досліджено мотиваційні чинники формування когнітивного, емоційного та конативного компонентів самоставлення в осіб літнього віку, які залучені до організованого навчання. Виявлено, що найбільше мотиваційних впливів зазнають конативна та когнітивна складові самоставлення. З’ясована роль мотивів комфорту, спілкування, загальної активності, творчої активності та соціального статусу у формуванні самоставлення.

Біографія автора

Тетяна Партико

доцент кафедри психології Львівського національного університету імені Івана Франка, кандидат психологічних наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті