РОЗУМІННЯ ЕМОЦІЙ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ЯК СТРУКТУРНА СКЛАДОВА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

  • Марія Шпак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.37.159033

Ключові слова:

емоційний інтелект, розуміння емоцій, рефлексія, емпатія, молодші школярі

Анотація

У статті розкрито поняття про емоційний інтелект особистості. Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння емоцій як структурного компонента емоційного інтелекту. Обґрунтовано особливості розпізнавання і розуміння емоцій молодшими школярами.

Біографія автора

Марія Шпак

доцент кафедри практичної психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, кандидат педагогічних наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті