СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ В ПЕРІОД КРИЗИ ІДЕНТИЧНОСТІ

Автор(и)

  • Галина Бандура

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.39.159046

Ключові слова:

ідентичність, персональна ідентичність, криза ідентичності, самопізнання, самовизначення

Анотація

У статті описується одна із ефективних форм подолання кризи ідентичності у період дорослішання – тренінг, який спрямований на формування розуміння учасниками власного «Я», прийняття себе, подолання значних розбіжностей між «Я-реальним» та «Я-ідеальним», розвиток навичок самовизначення підлітків, оволодіння навичками саморегуляції, емоційної стійкості в умовах кризи ідентичності. Розкрито доцільність психолого-педагогічного впливу на формування персональної ідентичності. 

Біографія автора

Галина Бандура

викладач кафедри практичної психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті