Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Проблеми гуманітарних наук. Психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 39 (2016)
№ 39 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2312-8437.39.2016
Опубліковано:
2019-03-08
Статті
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО МІГРАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
Зоряна Борисенко, Любов Гаврищак
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ МІГРАНТІВ ДО НОВИХ УМОВ ЖИТТЯ
Валентина Стець
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
Лілія Вовк
PDF
ЗНАЧЕННЯ ДІАДНОГО КОПІНГУ ДЛЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Олена Шатинська
PDF
ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНІК У РОБОТІ З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМИ ДІТЬМИ
Андрій Гринечко
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЙ
Олена Галян
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ В ПЕРІОД КРИЗИ ІДЕНТИЧНОСТІ
Галина Бандура
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ САМОСТВЕРДЖЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Роман Хавула
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ДЕРЖАВИ В ОСІБ ПІЗНЬОЇ ДОРОСЛОСТІ
Світлана Мащак
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНО-ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Ігор Галян
PDF
МОДЕЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Галина Лялюк
PDF
ВИВЧЕННЯ СТАВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ДО УЧНІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ
Євгенія Сухраменда
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Ключові слова