ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ТРИВОЖНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Тарас Гаврилишин

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.41.159061

Ключові слова:

тривожність, емоційна напруженість, тривожні ситуації, дезорганізація діяльності, невротичні риси особистості, рівні тривожності

Анотація

Стаття присвячена вивченню питання тривожності в учнів-ліцеїстів при зміні соціальних відносин, які представляють для них деколи труднощі. Тривожний стан, емоційна напруженість, повʼязані головним чином з появою нового колективу, педагогів, нового стилю навчальної діяльності і ритму життя. Така тривога є дифузною і поведінково може виявлятися у загальній дезорганізації діяльності, що порушує її спрямованість і продуктивність.

Біографія автора

Тарас Гаврилишин

вчитель англійської мови, вчитель другої категорії Дрогобицького ліцею імені Івана Франка

Посилання

Almanakh psykholohichnykh testiv [Almanac of psychological tests]. (1999). (рр. 64–68). Moskva: «KSP» [in Russian].

Arakelov, N., & Shyshkova, N. (1998). Tryvozhnist: metody yii diahnostyky i korektsii [Anxiety: Methods of Diagnosis and Correction]. Visnyk MU, siryi. Psykholohiia – Bulletin MS, gray. Psychology, 1, 18 [in Ukrainian].

Babych, N.I. (1999). Osoblyvosti pershoho vrazhennia pro inshu liudynu u molodshykh shkoliariv [Features of the first impression of another person in junior pupils]. Pytannia psykholohii – The question of psychology, 2, 27 [in Ukrainian].

Bitiakova, M.R. (1997). Orhanizatsiia psykholohichnoi roboty v shkoli [Organization of Psychological Work at School], (рр. 77–79). M.: Doskonalist [in Ukrainian].

Breslav, H.M. (1998). Emotsiina osoblyvist formuvannia osobystosti v dytynstvi: Norma i vidnoshennia [Emotional specialist personality formation in childhood: Norm and attitudes], (рр. 111–113). M.: Pedahohika [in Ukrainian].

Bodalova, A.A., & Stolina, V.V. (Eds.). (1997). Zahalna psykhodiahnostyka: osnovy psykhodiahnostyky, nemedychnoi terapii i psykholohichnoho konsultuvannia [General psychodiagnostics: Basis of psychodiagnostics, non-medical therapy and psycho-medical consultation]. M.: Vyd-vo MILIHRAMU [in Ukrainian].

Kahan, M.S. (1998). Svit spilkuvannia: Problema mizhsubiektyvnykh vidnosyn [The world of communication: The problem of interpersonal relationships], (рр. 37–38). M.: Politizdat [in Ukrainian].

Kozlova, E.V. (1997). Tryvoha – yak odna z osnovnykh problem, shcho vynykaiut u dytyny v protsesi sotsializatsii [Anxiety – as one of the main problems that arises in the process of socialization of a child]. Teoretychni i prykladni problemy psykholohii – Theoretical and applied problems of psychology, (рр. 18–30). Stavropol [in Ukrainian].

Matvieieva, L.V. (1996). Komunikatyvnyi akt v umovakh oposeredkovanoho spilkuvannia [Communicative act in conditions of communication]. Visnyk MU. Psykholohiia – Bulletin MS. Psychology, 4 [in Ukrainian].

Khorni, K. (1997). Nashі vnutrishni konflikty. Konstruktyvna teoriia nevroziv [Our internal conflicts. Constructive theory of neuroses], (рр. 42–54). Lan: N.p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті