ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТА ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Зоряна Борисенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.43.159078

Ключові слова:

синдром емоційного вигорання, компоненти синдрому емоційного вигорання, детермінанти синдрому емоційного вигорання у студентів

Анотація

Анотація. У статті здійснено аналіз психологічних особливостей синдрому емоційного вигорання у студентів. Розглянуто психологічні аспекти проявів синдрому емоційного вигорання у студентів. Представлені результати емпіричного вивчення соціально-демографічних детермінант виникнення та особливостей прояву синдрому емоційного вигорання у студентів.

Біографія автора

Зоряна Борисенко

кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, вул. Івана Франка, 24, Дрогобич, 82100, Україна (adurkalets@ukr.net)

Посилання

Alekseeva, E.E. (2009). Psikhofiziologicheskie i psikhologicheskie markery emotcionalnogo vygoraniia studentov pedagogicheskikh i psikhologicheskikh spetcialnostei [Psychophysiological and psychological markers of emotional burnout of students in pedagogical and psychological specialties]. Problemy pedagogiki i psikhologii ‒ Problems of pedagogy and psychology, 3, 211–214 [in Russian].

Bogdanova, T.A., & Solodkova, M. (2011). Sushchestvuet li fenomen «studencheskogo vygoraniia»? [Is there a «student burnout» phenomenon?]. Aktualnye problemy teoreticheskoi i prikladnoi psikhologii: traditcii i perspektivy. Rossiiskii fond fundamentalnykh issledovaniiActual problems of theoretical and applied psychology: traditions and perspectives. Russian Foundation for Basic Research. Iaroslavl: IarGU imeni P.G. Demidova [in Russian].

Boiko, V.V. (1999). Sindrom «emotcionalnogo vygoraniia» v professionalnom obshchenii [Burnout syndrome in professional communication]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Vodopianova, N.E., & Starchenkova, E.S. (2008). Sindrom vygoraniia: diagnostika i profilaktika [Burnout syndrome: diagnosis and prevention]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Glazachev, O.S. (2011). Psikhosomaticheskoe zdorove studentov-medikov: vozmozhnosti korrektcii na osnove optimizatcii obrazovatelnykh tekhnologii [Psychosomatic health of medical students: the possibilities of correction based on the optimization of educational technologies]. Vestnik MGGU imeni M.A. Sholokhova. Sotcialno-ekologicheskie tekhnologiiHerald Moscow State University of Humanities named after M.A. Sholokhov. Socio-environmental technologies, 1, 63–68 [in Russian].

Karamushka, L.M. (2005). Tekhnolohіi roboty orhanіzatsіinykh psykholohіv [Technologies of work of organizational psychologists]. Kyiv: Fіrma «ІNKOS» [in Ukrainian].

Markova, Iu.A., Mareeva, E.B., & Sevidova, L.Iu. (2010). Vzaimosviaz sindroma emotcionalnogo vygoraniia i uspevaemosti sredi studentov starshikh kursov meditcinskikh vuzov [Interrelation of a syndrome of emotional burning out and progress among senior students of medical universities]. Russkii Meditcinskii Zhurnal – Russian Medical Journal, 30. Retrieved from http://www.rmi.ru/articles7418.htm [in Russian].

Fishman, B.E., & Goltcova, N.V. (2014). Realnost emotcionalnogo vygoraniia u studentov meditcinskogo kolledzha [The reality of emotional burnout in medical college students]. Fundamentalnye issledovaniia – Basic research, 9–12, 2774–2778. Retrieved from http://www.rae.ru/fs/?section=content&op=showarticle&articleid=10004701 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-10

Номер

Розділ

Статті