DOI: https://doi.org/10.24919/2312-8437.43.159090

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЛІЦЕЇСТІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Євгенія Сухраменда

Анотація


Анотація. У статті розглядаються психологічні основи методів, які застосовуються у викладанні іноземної мови. Це стосується різних методик проблемного й програмованого навчання та деяких аспектів інтерактивних методів.

Інтерактивні методи реалізують методологію співпраці й розв’язують завдання виховання у процесі навчання. Використання аналізованих методів у викладанні іноземної мови підсилює розвивальне навчання.


Ключові слова


навчальна діяльність; інтерактивні методи; проблемне; програмоване навчання; мотивація; творче співробітництво

Повний текст:

PDF

Посилання


Volkova, N.P. (2007). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Markova, A.K., Mopis, P., & Orlov, A. (2000). Formirovaniia motiva ucheniia [Formations of the motive of teaching]. Moscow: Prosvishcheniia [in Russian].

Regush, L., & Orlova, A. (Eds.). (2010). Pedagogicheskaia psikhologiia [Pedagogical psychology]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Prometun, O., & Pirozhenko, L. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Contemporary lesson. Interactive Learning Technologies]. Kyiv [in Ukrainian].

Skolko, R. (2007). Motyvy v yunatskomu vitsi [Motives in adolescence]. Psykholoh − Psychologist, 1, 12‒17 [in Ukrainian].

Sukhramenda, Ye. (2017). Osobystisno zoriientovane navchannia litseistiv yak chynnyk rozvytku vmin rozuminnia inshemovlennevoho tekstu [Personally oriented lyceum education as a factor in the development of understanding comprehension of the muscular language]. Molodyi vchenyiYoung scientist, 4, 247‒250 [in Ukrainian].

Chahovets, L. (2008). Dynamika motyviv navchalnoi diialnosti u shkilnomu vitsi [Dynamics of motives of educational activity at school age]. Psykholoh − Psychologist, 10, 3‒7 [in Ukrainian].

Shapoval, T. (2005). Rozvytok indyvidualnosti i motyvy uchinnia v starshomu shkilnomu vitsi [Development of the individuality and motives of studying at the senior school age]. Psykholoh − Psychologist, 1, 3‒7 [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Волкова Н.П. Педагогіка : навч. посіб. / Н.П. Волкова. – К. : Академвидав, 2007. – 616 с.

Маркова А.К. Формирования мотива учения : монография / А. Маркова, П. Мопис, А. Орлов. ‒ М. : Просвищения, 2000. – 412 с.

Педагогическая психология / под ред. Л. Регуш, А. Орловой. – СПб. : Питер, 2010. – 416 с.

Прометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Прометун, Л. Піроженко. – К., 2004. – 192 с.

Сколко Р. Мотиви в юнацькому віці / Р. Сколко // Психолог. − 2007. ‒ № 1. ‒ С. 12‒17.

Сухраменда Є. Особистісно зорієнтоване навчання ліцеїстів як чинник розвитку вмінь розуміння іншемовленневого тексту / Є. Сухраменда // Молодий вчений. ‒ 2017. ‒ № 4. ‒ С. 247‒250.

Чаговець Л. Динаміка мотивів навчальної діяльності у шкільному віці / Л. Чаговець // Психолог. ‒ 2008. ‒ № 10. ‒ С. 3‒7.

Шаповал Т. Розвиток індивідуальності і мотиви учіння в старшому шкільному віці / Т. Шаповал // Психолог. ‒ 2005. ‒ № 1. ‒ С. 3‒7.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.