ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЛІЦЕЇСТІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Євгенія Сухраменда

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.43.159090

Ключові слова:

навчальна діяльність, інтерактивні методи, проблемне, програмоване навчання, мотивація, творче співробітництво

Анотація

Анотація. У статті розглядаються психологічні основи методів, які застосовуються у викладанні іноземної мови. Це стосується різних методик проблемного й програмованого навчання та деяких аспектів інтерактивних методів.

Інтерактивні методи реалізують методологію співпраці й розв’язують завдання виховання у процесі навчання. Використання аналізованих методів у викладанні іноземної мови підсилює розвивальне навчання.

Біографія автора

Євгенія Сухраменда

вчитель англійської мови, Дрогобицький ліцей Дрогобицької міської ради Львівської області при Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка, вул. Івана Франка, 36, Дрогобич, 82100, Україна (esuhramenda@gmail.com)

Посилання

Volkova, N.P. (2007). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Markova, A.K., Mopis, P., & Orlov, A. (2000). Formirovaniia motiva ucheniia [Formations of the motive of teaching]. Moscow: Prosvishcheniia [in Russian].

Regush, L., & Orlova, A. (Eds.). (2010). Pedagogicheskaia psikhologiia [Pedagogical psychology]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Prometun, O., & Pirozhenko, L. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Contemporary lesson. Interactive Learning Technologies]. Kyiv [in Ukrainian].

Skolko, R. (2007). Motyvy v yunatskomu vitsi [Motives in adolescence]. Psykholoh − Psychologist, 1, 12‒17 [in Ukrainian].

Sukhramenda, Ye. (2017). Osobystisno zoriientovane navchannia litseistiv yak chynnyk rozvytku vmin rozuminnia inshemovlennevoho tekstu [Personally oriented lyceum education as a factor in the development of understanding comprehension of the muscular language]. Molodyi vchenyiYoung scientist, 4, 247‒250 [in Ukrainian].

Chahovets, L. (2008). Dynamika motyviv navchalnoi diialnosti u shkilnomu vitsi [Dynamics of motives of educational activity at school age]. Psykholoh − Psychologist, 10, 3‒7 [in Ukrainian].

Shapoval, T. (2005). Rozvytok indyvidualnosti i motyvy uchinnia v starshomu shkilnomu vitsi [Development of the individuality and motives of studying at the senior school age]. Psykholoh − Psychologist, 1, 3‒7 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-10

Номер

Розділ

Статті